"Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους φιλάθλους μας, στους καταπληκτικούς φίλους του ΠΑΟΚ από τη Γερμανία, που μας συμπαραστάθηκαν με τρόπο μοναδικό. Δυστυχώς δεν ανταποκριθήκαμε στις απαιτήσεις του αγώνα και ζητάμε συγγνώμη για αυτό. Κρατάμε το πάθος της όμορφης ασπρόμαυρης Ελληνικής κερκίδας, την αποφασιστικότητα τους, τη δύναμη ψυχής που έδειξαν από το πρώτο ως το τελευταίο δευτερόλεπτο. Όλα αυτά πρέπει να γίνουν παράδειγμα για όλους μας...", ανέφερε στη δημοσίευσή της η ομάδα της Θεσσαλονίκης, συνοδεύοντας τη... διαδικτυακή απολογία από ένα VIDEO.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.