Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2017

Η Μαρία Σπυράκη από σήμερα το Νο2 της Νέας Δημοκρατίας…


Αναβαθμίζεται σημαντικά η παρουσία της δίπλα στον Κ. Μητσοτάκη και παρά την ύπαρξη αντιπροέδρων, επί της ουσίας θα είναι η πιο ισχυρή πολιτικά μετά τον πρόεδρο της ΝΔ…

Πολύ σημαντικές αλλαγές κυρίως στην επικοινωνία της ΝΔ ανακοίνωσε ο πρόεδρος του κόμματος Κυριάκος Μητσοτάκης. Όπως ανακοινώθηκε, τη θέση του Βασίλη Κικίλια αναλαμβάνει η ευρωβουλευτής της ΝΔ Μαρία Σπυράκη, ως επίσημη εκπρόσωπος του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Αναπληρωτές της Μ. Σπυράκη θα είναι η Σοφία Ζαχαράκη, ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης, ο Νίκος Ρωμανός και ο Σπύρος Σταυρίδης.
Με απόφαση του Κ. Μητσοτάκη από το γραφείο Τύπου της ΝΔ μετακινείται και ο Μακάριος Λαζαρίδης και στη θέση του, ως διευθυντής του γραφείου Τύπου, τοποθετείται ο δημοσιογράφος Κωνσταντίνος Ζούλας. Αναπληρώτρια Διευθύντρια παραμένει η Κύρα Κάπη.
Αναπληρωτής Διευθυντής Γραφείου Τύπου για θέματα Περιφερειακού Τύπου αναλαμβάνει ο Γιώργος Κοντογιάννης.
Έπειτα από μια θητεία στη θέση του επικεφαλής της επικοινωνιακής εκπροσώπησης της ΝΔ που χαρακτηρίζεται σαν επιτυχημένη, ο Βασίλης Κικίλιας αναμένεται να αναλάβει επικεφαλής του τομέα Εθνικής Άμυνας της ΝΔ. Στη θέση αυτή βρίσκεται μέχρι σήμερα ο Άδωνις Γεωργιάδης, όμως με απόφαση του Κυριάκου Μητσοτάκη οι αντιπρόεδροι της ΝΔ -δηλαδή και ο Κωστής Χατζηδάκης– δεν θα κατέχουν παραλλήλως και κάποιον ειδικό τομέα πολιτικής ευθύνης.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.