
Οι εργαζόμενοι στο μετρό προκήρυξαν 24ωρη απεργία την Πέμπτη 26 Οκτωβρίου και το επιβατικό κοινό δεν θα μπορεί να εξυπηρετηθεί καθ όλη την διάρκεια της ημέρας
Όπως αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους για την απεργία την Πέμπτη «Οι εργαζόμενοι στο Μετρό αντιστεκόμαστε στο χάος που οδηγεί τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας η επικείμενη ιδιωτικοποίηση με την ένταξη τους στο υπερταμείο αποκρατικοποιήσεων.
Περισσότερα στο https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/ergasiaka/179262/24ori-apergia-sto-metro-tin-pempti
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.