Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2017

200.000 ευρώ από το Δημόσιο διεκδικεί ο Τσοχατζόπουλος


200.000 ευρώ από το Δημόσιο διεκδικεί ο Τσοχατζόπουλος - Κεντρική Εικόνα/Video
Αναβολή σε δικαστήριο ζήτησε ο πρόσφατα αποφυλακισμένος Άκης Τσοχατζόπουλος επικαλούμενος ότι διεκδικεί το ποσό των 200.000-250.000 ευρώ από το Δημόσιο.
Όπως αποκάλυψε η δικηγόρος του, ο πρώην υπουργός Άμυνας είχε συναντηθεί με τον αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών, Γιώργο Χουλιαράκη, ο οποίος τον διαβεβαίωσε ότι θα βγει άμεσα και εγκύκλιος για ρύθμιση των χρεών στο Δημόσιο.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» ο Άκης Τσοχατζόπουλος βρέθηκε κατηγορούμενος για παραβίαση του άρθρου 25 του ν. 1882/90, δηλαδή για «παραβίαση της προθεσμίας καταβολής των χρεών προς το Δημόσιο, που είναι βεβαιωμένα στις αρμόδιες υπηρεσίες, εφόσον αυτή αναφέρεται στη μη καταβολή τριών συνεχών δόσεων ή προκειμένου για χρέη που καταβάλλονται εφάπαξ σε καθυστέρηση καταβολής πέραν των δύο μηνών από τη λήξη του χρόνου καταβολής τους».
Όπως επισημαίνει η εφημερίδα, η πράξη τοποθετείται τον Μάρτιο του 2014, όταν ο άλλοτε ισχυρός άνδρας του ΠΑΣΟΚ βρισκόταν στη φυλακή για το σκάνδαλο των «TOR M1» και δεν είχε τη δυνατότητα να καταβάλει χρήματα.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.