Ο προπονητής του Άρη δεν άφησε τους παίκτες να πάνε στα δωμάτιά τους να ξεκουραστούν. Αντ' αυτού, το πρόγραμμα είχε προβολή VIDEO από τον αγώνα, με τον Γιαννάκη να αναλύει επί δύο ώρες τα λάθη των παικτών του! Μάλιστα έχει ήδη προγραμματίσει και προπόνηση αμέσως μετά την επιστροφή της ομάδας στην Ελλάδα.
Ο "Δράκος" θέλησε με αυτό τον τρόπο να στείλει το μήνυμά του στους παίκτες του, ξεκαθαρίζοντάς τους ότι δεν υπάρχει κανένα περιθώριο χαλάρωσης, ειδικά ενόψει του αγώνα με το Λαύριο για την Stoiximan.gr Basket League.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.