Το Κύπελλο Ελλάδας έφτασε στη Γ' φάση, δηλαδή στους προημιτελικούς. Παναθηναϊκός, Ολυμπιακός, ΑΕΚ, Άρης και ΠΑΟΚ ρίχνονται στη "μάχη", με το ντέρμπι της Θεσσαλονίκης να κλέβει την παράσταση.
Η ΕΟΚ ανακοίνωσε το πρόγραμμα των προημιτελικών και παράλληλα ενημέρωσε πως το Άρης - ΠΑΟΚ θα μεταδοθεί τηλεοπτικά.
Αναλυτικά:
Τετάρτη 4 Οκτωβρίου
Βενετόκλειο 16.00 Κολοσσός Ρ.-Παναθηναϊκός
ΟΑΚΑ 17.00 ΑΕΚ-ΑΓΟ Ρεθύμνου
Νεάπολης Λάρ. 17.00 ΓΣΛ Φάρος-Ολυμπιακός ΣΦΠ
Αλεξάνδρειο 19.00 Άρης-ΠΑΟΚ (ΕΡΤ1)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.