Νέα παράταση δόθηκε από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για τη μετακίνηση του επιβατικού κοινού με τα μέσα μαζικής μεταφοράς στην Αθήνα, προκειμένου να δοθεί λύση και να μειωθεί η ταλαιπωρία των επιβατών που εδώ και μερικές μέρες σχηματίζουν τεράστιες ουρές στα εκδοτήρια των σταθμών για να βγάλουν τη νέα ηλεκτρονική κάρτα.
Τελικά, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, οι κάρτες Οκτωβρίου των επιβατών θα είναι σε ισχύ έως τις 15 Νοεμβρίου, είτε έχουν ακολουθήσει τη διαδικασία κατάθεσης ανοικτού φακέλου για την έκδοση προσωποποιημένης ηλεκτρονικής κάρτας, είτε όχι.
Ο ΟΑΣΑ είχε ζητήσει από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών η ισχύς των καρτών να είναι μέχρι τις 10 Νοεμβρίου, αλλά το υπουργείο αποφάσισε να δώσει παράταση της ισχύος έως τις 15 του μηνός για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.