Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2017

Με άνοδο έκλεισε για 15η συνεχόμενη συνεδρίαση το χρηματιστήριο του Τόκιο

Το χρηματιστήριο του Τόκιο έκλεισε με νέα άνοδο σήμερα, για 15η συνεχή συνεδρίαση, μια επίδοση που δεν έχει καταγραφεί ποτέ από την ίδρυσή του το 1950.


Ο βασικός δείκτης Nikkei έκλεισε με άνοδο 1,11%, ή 239,01 μονάδων, για να διαμορφωθεί στις 21.696,65 μονάδες, ωθούμενος κυρίως από τη νίκη του πρωθυπουργού Σίνζο Άμπε στις βουλευτικές εκλογές.

Πρόκετια για επίπεδο ρεκόρ το οποίο δεν έχει φτάσει εδώ και 21 χρόνια. Ο διευρυνένος δείκτης Topix κέρδισε 0,84%, ή 14,61 μονάδες, και έκλεισε στις 1.745,25 μονάδες.


Πηγή: http://www.protothema.gr/economy/article/724726/me-anodo-ekleise-gia-15i-sunehomeni-sunedriasi-to-hrimatistirio-tou-tokio/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.