Σάββατο 28 Οκτωβρίου 2017

Η 11αδα του Ουζουνίδη για το ντέρμπι με Ολυμπιακό

Η 11αδα του Ουζουνίδη για το ντέρμπι με Ολυμπιακό
Ποιοι ξεκινούν στα στόπερ και ποιον διάλεξε ανάμεσα σε Μουνιέ και Λουντ.

Χωρίς εκπλήξεις στην αρχική του ενδεκάδα θα ξεκινήσει ο Παναθηναϊκός στο μεγάλο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό (19.30).

Ο Μαρίνος Ουζουνίδης σε σύστημα 4-2-3-1 ξεκινάει με τον Βλαχοδήμο κάτω από τα δοκάρια και στην άμυνα τους Χουλτ, Μολέδο, Κολοβέτσιο και Κουλιμπαλί.

Τα αμυντικά χαφ θα είναι ο Κουρμπέλης με τον ΣΙλά, μπροστά τους σε ρόλο οργανωτή ο Χίλιεμαρκ και στα άκρα οι Λουντ – Βιγιαφάνιες. Στην κορυφή της επίθεσης θα βρίσκεται ο Μολίνς.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.