Η αναβάθμιση των F-16 και το κόστος που θα έχει αυτή για το ελληνικό δημόσιο βρέθηκε στο επίκεντρο της συνεδρίασης της Επιτροπής Εξωτερικών Υποθέσεων και Εθνικής Άμυνας της Βουλής.
Ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Άμυνας Δημήτρης Βίτσας δήλωσε ότι μετά από τις 2 Νοεμβρίου η αμερικανική πλευρά θα στείλει επιστολή προς τη χώρα μας προκειμένου να αρχίσουν οι ουσιαστικές συζητήσεις επί της διαπραγμάτευσης για την αναβάθμιση των μαχητικών αεροσκαφών.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.