Στα πλαίσια του δεύτερου γύρου του Κυπέλλου Ελλάδας οι πράσινοι νίκησαν με ανατροπή την Αναγέννηση Καρδίτσας εκτός έδρας 2-1 και προκρίθηκαν στην επόμενη φάση του θεσμού.
Τα γκολ πέτυχαν οι Μουνιέ στο 52ο λεπτό και στο 91ο λεπτό ο Μολίνς.
ενώ για τους Θεσσαλούς το γκολ σημείωσε ο Πλαβούκος στο 15΄.
Δεν υπάρχουν σχόλια
:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.