Παρασκευή 1 Σεπτεμβρίου 2017

Η επίσημη ανακοίνωση της Yamaha για το χειρουργείο του Rossi



Η Yamaha εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση σχετικά με το ατύχημα που είχε χθες ο Valentino Rossi. Στη διάρκεια προπόνησης enduro o Rossi τραυματίστηκε στο δεξί του πόδι και υποβλήθηκε άμεσα σε επιτυχημένη χειρουργική επέμβαση.
Η επίσημη ανακοίνωση της Yamaha:
«Χτες το βράδυ ο αναβάτης της Movistar Yamaha MotoGP, Valentino Rossi, είχε μια επιτυχημένη επέμβαση στα μετατοπισμένα κατάγματα της κνήμης και της περόνης του δεξιού του ποδιού.
Ο αστέρας του MotoGP διακομίστηκε στο νοσοκομείο μετά από ατύχημα με enduro xθες το απόγευμα.
Ύστερα από ιατρική εξέταση στο νοσοκομείο ’Ospedale Civile di Urbino’, όπου έγινε η αρχική διάγνωση των καταγμάτων, ο Ιταλός μεταφέρθηκε στο ‘Azienda Ospedaliero-Universitaria Ospedali Riuniti’ στην Αγκώνα.
Κατά την άφιξη του, υπεβλήθη σε χειρουργείο από τις 2 έως τις 3 τα ξημερώματα από τον ιατρό Raffaele Pascarella, Διευθυντή του Ορθοπεδικού τμήματος. Στη διάρκεια της εγχείρησης τα κατάγματα επιδιορθώθηκαν με την χρήση μεταλλικής καρφίτσας – ήλοι(καρφιά) ενδομυελικής ασφάλισης-  χωρίς επιπλοκές.
Θα ακολουθήσουν ιατρικές ανακοινώσεις έγκαιρα.
Η Yamaha θα ήθελε να ευχαριστήσει όλο το προσωπικό του ‘Ospedale Civile di Urbino’ και του ‘Ospedali Riuniti di Ancona’ για την αφοσίωση τους και το επαγγελματικό τους ενδιαφέρον.»                                                                                                                                                                         πηγή: http://f1fan.gr/?p=51861

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.