Κυριακή 3 Σεπτεμβρίου 2017

«Χωρίς τον Τόμας, οι Σέλτικς δε θα υπήρχαν…»Ντάνι Έιντζ Θέση για το trade που έστειλε τον Αϊζέια Τόμας στο Κλίβελαντ πήρε ο general manager των Μπόστον Σέλτικς, Ντάνι Έιντζ. Ο ισχυρός άνδρας της ομάδας της Βοστώνης μίλησε για την πρόσφατη κουβέντα που είχε με τον 28χρονο γκαρντ και υποστήριξε πως η απόφαση του αποχωρισμού ήταν πολύ δύσκολη. «Ήταν μία από τις πιο δύσκολες συζητήσεις που είχα ποτέ. Όλοι στην Βοστώνη ευχαριστούν τον Τόμας για όλα αυτά που προσέφερε. Δε θα μπορούσαμε να πάρουμε τον Ίρβινγκ, τον Χέιγουορντ και τον Αλ Χόρφορντ αν ο Τόμας δεν υπήρχε εδώ», τόνισε αρχικά ο Έιντζ μιλώντας στο «CSNNE.com» και συνέχισε: «Αν ο Τόμας δεν μας βοηθούσε, δε θα υπήρχαμε στον χάρτη και δε θα καθόμασταν να κάνουμε αυτή τη συνέντευξη Τύπου. Ο Χέιγουορντ, ο Χόρφορντ και οι υπόλοιποι δε θα ήταν εντυπωσιασμένοι με τους Σέλτικς», υποστήριξε.

Ντάνι Έιντζ

Θέση για το trade που έστειλε τον Αϊζέια Τόμας στο Κλίβελαντ πήρε ο general manager των Μπόστον Σέλτικς, Ντάνι Έιντζ.
Ο ισχυρός άνδρας της ομάδας της Βοστώνης μίλησε για την πρόσφατη κουβέντα που είχε με τον 28χρονο γκαρντ και υποστήριξε πως η απόφαση του αποχωρισμού ήταν πολύ δύσκολη.
«Ήταν μία από τις πιο δύσκολες συζητήσεις που είχα ποτέ. Όλοι στην Βοστώνη ευχαριστούν τον Τόμας για όλα αυτά που προσέφερε. Δε θα μπορούσαμε να πάρουμε τον Ίρβινγκ, τον Χέιγουορντ και τον Αλ Χόρφορντ αν ο Τόμας δεν υπήρχε εδώ», τόνισε αρχικά ο Έιντζ μιλώντας στο «CSNNE.com» και συνέχισε:
«Αν ο Τόμας δεν μας βοηθούσε, δε θα υπήρχαμε στον χάρτη και δε θα καθόμασταν να κάνουμε αυτή τη συνέντευξη Τύπου. Ο Χέιγουορντ, ο Χόρφορντ και οι υπόλοιποι δε θα ήταν εντυπωσιασμένοι με τους Σέλτικς», υποστήριξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.