Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2017

To...μήνυμα του Ολυμπιακού στην ΑΕΚ

Ο Φορτούνης
Η ανακοίνωση της αποστολής του Ολυμπιακού για το ντέρμπι με την ΑΕΚ συνοδευόταν  από ένα δελτίο Τύπου στο οποίο η «ερυθρόλευκη» ΠΑΕ έστειλε κι ένα ...μήνυμα στους "κιτρινόμαυρους" ενόψει του ματς καθώς  στην επίσημη ιστοσελίδα τους αναφέρουν πως "ο ο Ολυμπιακός θα πρέπει να επικρατήσει στο ΟΑΚΑ της αντιπάλου του, όπως έχει πράξει πολλάκις στο παρελθόν".

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ:

Στον δρόμο προς το 45ο πρωτάθλημα και 8ο συνεχόμενο, ο Θρύλος βρίσκει την πέμπτη αγωνιστική απέναντί του την ΑΕΚ. Στόχος για την ομάδα μας είναι η επάνοδος στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα και για να γίνει αυτό, ο Ολυμπιακός θα πρέπει να επικρατήσει στο ΟΑΚΑ της αντιπάλου του, όπως έχει πράξει πολλάκις στο παρελθόν.
Η προετοιμασία για το εν λόγω ματς ολοκληρώθηκε, δίχως περαιτέρω απρόοπτα. Ο Μπέσνικ Χάσι επέλεξε 22 ποδοσφαιριστές, για την αποστολή, τα ονόματα των οποίων έκανε γνωστά, μετά το τέλος της προπόνησης του Σαββάτου.
Αναλυτικά η λίστα: Μπεν, Καρσελά, Χουτεσιώτης, Σισέ, Τζούρτζεβιτς, Ελαμπντελαουί, Εμενίκε, Ένγκελς, Φιγκέιρας, Φορτούνης, Ζιλέ, Καπίνο, Κούτρης, Μάριν, Νικολάου, Οτζίτζα, Πάρντο, Προτό, Ρομαό, Σεμπά, Ταχτσίδης, Ζντιέλαρ.

View image on Twitter



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.