Η έναρξη της σεζόν στο ΝΒΑ απέχει περίπου ένα μήνα και ήδη στην κορυφαία λίγκα μας βάζουν στο παιχνίδι με το πρώτο promo video, που είναι καταπληκτικό. Ως συνήθως δηλαδή…
Το φετινό “moto” του ΝΒΑ θα είναι το “I’m … why” (είμαι… επειδή σε ελεύθερη μετάφραση) και φυσικά στο video πρωταγωνιστούν όλοι οι μεγάλοι παίκτες, οι σπουδαίες στιγμές του 2017 .
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.