Ο Καρμέλο Άντονι είδε την επιθυμία του να γίνεται πραγματικότητα και να γίνεται ανταλλαγή από τους Χιούστον Ρόκετς και θα συνεχίσει την καριέρα του στους Οκλαχόμα Σίτι Θάντερ!
Της Eurohoops Team/info@eurohoops.net
Η Οκλαχόμα πραγματοποίησε στην φετινή μεταγραφική περίοδο δύο “βόμβες” με την πρώτη να είναι ο Πολ Τζορτζ από τους Ιντιάνα Πέισερς και η δεύτερη και πολύ πρόσφατη ο “Μέλο”, με τους δυο τους να δυναμώνουν απίστευτα την παρέα του… Ράσελ Ουέστμπρουκ.
Μάλιστα ο Τζορτζ δημοσίευσε μία φωτογραφία στο instagram με τους δύο νέους του συμπαίκτες μαζί εν ώρα προπόνησης.
πηγή: http://www.eurohoops.net/el/backstage-el/520831/pol-tzortz-fotografia-melo-ke-ouestmprouk-photo/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.