Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2017

Δύο αθλήτριες για το «Nomads»...



Μετά τον Στέλιο Χανταμπάκη, ο οποίος βρέθηκε στην πρώτη γραμμή της δημοσιότητας μετά τη συμμετοχή του στο Survivor, φαίνεται πως είναι έτοιμη να πάρει σειρά η σύζυγός του, Όλγα Πηλιάκη. Η πρώην αθλήτρια της ρυθμικής γυμναστικής βρίσκεται ένα βήμα από το να ενταχθεί στο Nomads του ΑΝΤ1.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Μαρίας Ανδρέου στην Espresso, η Όλγα Πηλιάκη αλλά και η Βασιλική Μιλλούση -πρωταθλήτρια της ενόργανης και πρώην σύντροφος του Λευτέρη Πετρούνια- θα πάρουν μέρος στις Νομάδες. Η πρεμιέρα του νέου ριάλιτι επιβίωσης αναμένεται να γίνει στις 2 Οκτωβρίου.

Αν οι δύο κοπέλες περάσουν με επιτυχία τις ιατρικές εξετάσεις, που απαιτεί η παραγωγή, τότε θα συμπληρώσουν την επταμελή ομάδα των διάσημων παικτών, που θα πετάξουν για το νησί Palawan των Φιλιππίνων στις 28 Σεπτεμβρίου.


πηγή: http://www.tvnea.com/2017/09/nomads_13.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.