Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2017

Άρχισαν τα γυρίσματα του NOMADS-Το βίντεο από την παραλία και η φωτογραφία



Τρεις ημέρες πριν την πρεμιέρα, την προσεχή Δευτέρα, στις 21:00, άρχισαν τα γυρίσματα του NOMADS στις Φιλιππίνες.
Οι 21 συμμετέχοντες στο παιχνίδι του ΑΝΤ1 έφτασαν στο νησί Palawan την Τετάρτη, ενώ, αφού επικοινώνησαν για τελευταία φορά με τους οικείους τους, παρέδωσαν τα κινητά τους τηλέφωνα.
Όπως αποκάλυψε με ανάρτησή του στα social media ο Γρηγόρης Αρναούτολγου, τα γυρίσματα ξεκίνησαν, ενώ ο παρουσιαστής δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει δημόσια τους ανθρώπους που εργάζονται για την παραγωγή υπό δύσκολες συνθήκες.
Παράλληλα, στα social media του NOMADS δημοσιεύτηκε βίντεο από την παραλία που θα φιλοξενήσει την «μάχη», την μεγαλύτερη παραλία των Φιλιππίνων και δεύτερη μεγαλύτερη της Ασίας.
                                                                                                                                                                  πηγή: http://www.markos.tv/arxisan-ta-gyrismata-toy-nomads-binteo-apo-tin-paralia-kai-i-fotografia

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.