Η Γερμανία δεν υποχρεούται να καταβάλει πολεμικές αποζημιώσεις στην Πολωνία, καθώς το θέμα έχει διευθετηθεί «από το 1953».
Αυτό δήλωσε σήμερα ο εκπρόσωπος της γερμανικής κυβέρνησης, «απαντώντας», τέσσερις μέρες μετά, στη δήλωση της Βαρσοβίας ότι θα αξιώσει, ενδεχομένως, πολεμικές αποζημιώσεις από τη Γερμανία.
«Από την πλευρά της ομοσπονδιακής κυβέρνησης, δεν υπάρχει κανένας λόγος να αμφισβητηθεί η νομική ισχύς της αποκήρυξης των αποζημιώσεων του 1953. Από τότε για εμάς το θέμα αυτό έχει οριστικά διευθετηθεί νομικά και πολιτικά» δήλωσε ο Στέφεν Ζάιμπερτ, ο εκπρόσωπος της καγκελαρίου Μέρκελ.
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/world/article/711913/nein-apo-ti-germania-stin-polonia-gia-tis-apozimioseis-tou-v-pagosmiou-polemou/
Αυτό δήλωσε σήμερα ο εκπρόσωπος της γερμανικής κυβέρνησης, «απαντώντας», τέσσερις μέρες μετά, στη δήλωση της Βαρσοβίας ότι θα αξιώσει, ενδεχομένως, πολεμικές αποζημιώσεις από τη Γερμανία.
«Από την πλευρά της ομοσπονδιακής κυβέρνησης, δεν υπάρχει κανένας λόγος να αμφισβητηθεί η νομική ισχύς της αποκήρυξης των αποζημιώσεων του 1953. Από τότε για εμάς το θέμα αυτό έχει οριστικά διευθετηθεί νομικά και πολιτικά» δήλωσε ο Στέφεν Ζάιμπερτ, ο εκπρόσωπος της καγκελαρίου Μέρκελ.
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/world/article/711913/nein-apo-ti-germania-stin-polonia-gia-tis-apozimioseis-tou-v-pagosmiou-polemou/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.