Για τους στόχους του στο Κλίβελαντ, αλλά και γενικά στην καριέρα του μίλησε ο βραχύσωμος πόιντ γκαρντ, Αϊζέια Τόμας.
Ο πρώην γκαρντ των Μπόστον Σέλτικς αναφέρθηκε στην παρουσίαση του από τους Καβαλίερς στις προσωπικές του φιλοδοξίες, θέτοντας πολύ ψηλά τον πήχη.
«Θέλω να γίνω ο πιο επιτυχημένος παίκτης που έχει παίξει ποτέ στο ΝΒΑ. Αυτό ήθελα όταν αγωνιζόμουν στη Βοστώνη, αυτό θέλω και τώρα που θα παίζω με τη φανέλα του Κλίβελαντ», τόνισε χαρακτηριστικά ο Τόμας.
Πέρυσι ο πρώην παίκτης των Σακραμέντο Κινγκς αγωνίστηκε σε 76 ματς της regular season, έχοντας κατά μέσο όρο 28,9 πόντους, 5,9 ασίστ και 2,7 ριμπάουντ σε 33,8 λεπτά συμμετοχής ανά αγώνα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.