Έτοιμος να επιστρέψει στο ΝΒΑ παρά τα 40 του χρόνια δηλώνει ο βετεράνος πόιντ γκαρντ, Στεφόν Μάρμπερι.
«Είναι ώρα για ανασύνταξη. Η επόμενη μεγάλη μου κίνηση είναι να επιστρέψω σύντομα στο ΝΒΑ», τόνισε χαρακτηριστικά μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Twitter o Μάρμπερι.
Ο απόφοιτος του Τζόρτζια Τεκ έχει αποχωρήσει από το ΝΒΑ από το 2010 και από τότε αγωνίζεται με απόλυτη επιτυχία στην Κίνα, όπου θεωρείται θρύλος.
Αξίζει να σημειωθεί πως αν τελικά ο Μάρμπερι καταφέρει να βρει συμβόλαιο, τότε θα γίνει ο δεύτερος γηραιότερος παίκτης στο ΝΒΑ μετά τον Βινς Κάρτερ, ο οποίος είναι μεγαλύτερος με διαφορά λίγων ημερών…
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.