Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2017

Σταύρος Θεοδωράκης από τη ΔΕΘ: Θα είμαι χρήσιμος ως ηγέτης της Kεντροαριστεράς


 

Δεν θα γίνουμε τσόντα στους λαϊκιστές και τους συντηρητικούς - Κάλεσε τον Σταθάκη να πάρει βάρος της απόφασης για τις Σκουριές

Με τη φράση «θα είμαι πολύ χρήσιμος ως ηγέτης της παράταξης της Κεντροαριστεράς» ξεκίνησε τη συνέντευξη Τύπου στη ΔΕΘ ο επικεφαλής του Ποταμιού και υποψήφιος για την ηγεσία του νέου σχήματος στον χώρο της Κεντροαριστεράς. Παράλληλα, κάλεσε την κυβέρνηση να αποφασίσει αν θέλει τις επενδύσεις στις Σκουριές κι αν δεν υπάρχει περιβαλλοντικό πρόβλημα να αποσύρει τους γραφειοκράτες. «Να λάβει το βάρος της απόφασης ο κ. Σταθάκης» είπε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Θεοδωράκης κράτησε ίσες αποστάσεις τόσο από τον ΣΥΡΙΖΑ όσο και από τη ΝΔ στην ερώτηση που δέχθηκε από τους δημοσιογράφους για το πού θα τοποθετείται πολιτικά ο νέος πολιτικός σχηματισμός και με ποιο από τα δύο κόμματα θα συνεργαζόταν.

Είπε χαρακτηριστικά πως υπάρχει χρόνος για να ληφθούν οι πολιτικές αποφάσεις και πως ρόλο θα παίξει πόσο μεγάλο θα είναι το Κίνημα που θα δημιουργηθεί.



Το σίγουρο είναι ότι δεν θα είναι τσόντα ούτε αριστερά, ούτε δεξιά, ούτε στους λαϊκιστές, ούτε στους συντηρητικούς, ανέφερε.

Αναφερόμενος ειδικότερα στον κυβερνητικό συνασπισμό ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ είπε πως «δεν είναι στον ορίζοντά μας μια συνεργασία», συμπληρώνοντας πως το κυβερνητικό αυτό σχήμα είναι «επικίνδυνο για τη χώρα». «Δεν υπάρχει κανένα περιθώριο» για συνεργασία, πρόσθεσε.



Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/politics/article/713148/deite-live-ti-sunedeuxi-tupou-tou-staurou-theodoraki-apo-ti-deth/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.