Ο Jon Jones επιμένει παρά το δεύτερο θετικό δείγμα χρήσης του Turinabol πως δεν έχει πάρει ποτέ του αναβολικά και πως το προκάλεσε ένα χάπι του...σεξ.
πηγή: http://www.sport24.gr/Sports/OtherSports/fight-sports/jon-jones-orkizomai-sta-paidia-kai-ston-aeimnhsto-patera-moy-pws-den-phra-anavolika.4847464.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.