
Από χθες γράφεται πως η νέα εκπομπή της Χριστίνας Λαμπίρη με τίτλο "Εμείς" δεν θα ολοκληρώνεται στις 3.45, όπως αρχικά είχε ανακοινωθεί,αλλά στις 2 το μεσημέρι. Και ότι τότε θα παίρνει πάσα μία νέα εκπομπή με τις Μαρία Ένεζλη και τη Φωτεινή Γεωργαντά με τίτλο "2 στα 2".
Η αλήθεια είναι πως η παραπάνω είδηση ισχύει, ωστόσο δεν μιλάμε για μία εξέλιξη της τελευταίας στιγμής,όπως γράφεται. Είναι μία απόφαση που έχει παρθεί εδώ και πολύ καιρό και απλά τώρα γνωστοποιείται. Η συγκεκριμένη αλλαγή θα ευνοήσει σε κάθε περίπτωση την εκπομπή της Χριστίνας Λαμπίρη, αφού πλέον η εκπομπή της θα έχει πιο "σφιχτή" εκπομπή.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.