Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2017

Αλεξάνδρα Χατζηγεωργίου: H πρώτη συνέντευξη μετά τον χωρισμό

Διαβάστε περισσότερα http://www.tvnea.com/2017/09/h_8.html#ixzz4sOimvOMs 
http://tvnea.blogspot.com/ 
Under Creative Commons License: Attribution


Η Αλεξάνδρα Χατζηγεωργίου μίλησε πρώτη φορά μετά τον χωρισμό της από τον Αλέξανδρο Μπουρδούμη.


Η δημοσιογράφος ανήκει στην ομάδα του Alpha «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» και είπε στην κάμερα τoυ Happy Day. «Βλέπετε τι γίνεται κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων. Η ενημέρωση θέλει θυσίες, εδώ είμαστε, θα το δούμε, θα το φτιάξουμε, και εύχομαι καλή σεζόν σε όλους, γίνεται ομαδική δουλειά και υποσχόμαστε πολύ καλές στιγμές...»!

Δείτε τι άλλο ανέφερε: 



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.