Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2017

ΞΑΝΑΠΙΑΣΑΝ ΤΟ GREXIT ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ! Παιχνίδια με την Ελλάδα λίγο πριν τις γερμανικές κάλπες

vouli_ellada
Με το ελληνικό ζήτημα να ξαναμπαίνει προσεχώς στην ημερήσια διάταξη της Ευρωζώνης, αρχής γενομένης από την έναρξη της τρίτης αξιολόγησης, το κόμμα των Φιλελευθέρων -δυνητικών κυβερνητικών εταίρων της Α. Μέρκελ εφόσον βέβαια το επιτρέψουν οι συσχετισμοί- προαναγγέλλει ήδη μια σκληρή στάση έναντι της Αθήνας.
Μια στάση που είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένη με την πολιτική και ρητορική που είχε χαράξει στο ελληνικό ζήτημα κατά τη διάρκεια της τελευταίας συγκυβέρνησης CDU/CSU-FDP μεταξύ 2009 και 2013 ο πρώην πρόεδρος του κόμματος και πρώην υπουργός Οικονομίας Φίλιπ Ρέσλερ, σχολιάζει πολιτικός αναλυτής στη Deutsche Welle.
Όπως τονίζει σε συνέντευξή του προς την Tagesspiegel o ευρωβουλευτής του FDP, αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και πλέον υποψήφιος βουλευτής στις επικείμενες ομοσπονδιακές εκλογές Αλεξάντερ Λάμπσντορφ: «Κανείς δεν θέλει ένα Grexit. Το καλύτερο για όλους θα ήταν εάν η Ελλάδα ήταν οικονομικά και δημοσιονομικά υγιής. Εάν όμως δεν υλοποιηθούν οι μεταρρυθμίσεις και η χώρα δεν ξανασταθεί στα πόδια της, τότε είναι καλύτερα εάν η Ελλάδα ανακτήσει την ανταγωνιστικότητά της εκτός Ευρωζώνης».
Σε κάθε περίπτωση, όπως σημειώνει το μέλος του προεδρείου των Φιλελευθέρων, σε πολλές χώρες της Ευρωζώνης, όπως την Ολλανδία, την Εσθονία, τη Σλοβακία, τη Φινλανδία αλλά και τη Γερμανία, οι πολιτικές ηγεσίες «(…) δεν θα μπορούσαν να εξηγήσουν στους πολίτες τους ένα τέταρτο ή πέμπτο πακέτο στήριξης».


ΠΗΓΗ:Deutsche Welle

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.