Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2017

Ενίσχυση του ήχου των κινητήρων με μικρόφωνο επεξεργάζεται η FOM



Ο διευθυντής εμπορικής διαχείρισης της F1, Sean Bratches, δηλώνει πως ως βραχυπρόθεσμο μέτρο για τη βελτίωση του ήχου των κινητήρων, επεξεργάζονται την τοποθέτηση μικροφώνων.

Ο Bratches ανέφερε πως οι ιθύνοντες έχουν στόχο τη βελτίωση του ήχου που φτάνει στα αυτιά των οπαδών.
«Ένα από τα πράγματα που θέλουμε να ενισχύσουμε προχωρώντας είναι οι ήχοι του αθλήματος, γιατί περνάει έντονα στους οπαδούς και είναι κρίσιμης σημασίας για όλη την έρευνα που κάνουμε».
Ο διευθυντής εμπορικής διαχείρισης πρόσθεσε πως ο τηλεοπτικός παραγωγός David Hill επιβλέπει την όλη προσπάθεια: «Εργάζεται με μια Γερμανική εταιρία ώστε να εξελίξουν ένα κεραμικό μικρόφωνο που μπορεί πρακτικά να προσκολληθεί στην εξάτμιση και να επιτύχει αληθινή ενίσχυση του ήχου που φτάνει στους θεατές».
Πηγή: planetf1.com                                                                                                                                                                                                                                                                                               πηγή: http://totalracing.gr/enisxysh-tou-hxou-ton-kinhthron-me-mikrofono-epeksergazetai-h-fom/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.