Ήταν γνωστό εδώ και καιρό ότι ο Ολυμπιακός θα έδινε στην Κρήτη τον πρώτο εντός έδρας αγώνα της σεζόν για την EuroLeague με αντίπαλο την Μπασκόνια (12/10, 21:00). Τώρα λοιπόν έγινε γνωστό και το γήπεδο, με τους "ερυθρόλευκους" να ενημερώνουν μέσω Instagram ότι η φετινή πρεμιέρα θα γίνει στα "Δύο Αοράκια" στο Ηράκλειο.
Θυμίζουμε ότι ο λόγος που ο Ολυμπιακός είναι υποχρεωμένος να ξεκινήσει της φετινές του υποχρεώσεις στην EuroLeague μακριά από το ΣΕΦ είναι η τιμωρία της μίας αγωνιστικής που του επιβλήθηκε την περασμένη σεζόν για την συμπεριφορά των φιλάθλων του στον 5ο αγώνα της σειράς των playoffs κόντρα στην Αναντολού Εφές.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.