Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου 2017

Bob Diamond: Το Brexit θα είναι χειρότερο απ' όσο περιμένουμε

Ο Bob Diamond, «αρχιτέκτονας» της επενδυτικής τράπεζας Barclays  προειδοποιεί ότι όταν γίνει το Brexit,  το Λονδίνο θα πληγεί πολύ περισσότερο απ' όσο περιμένει ο κόσμος, καθώς εκτός από τους τραπεζίτες αναμένεται και μεγάλη φυγή από δικηγόρους.
Όπως είπε ο Diamond, που είναι τώρα πρόεδρος της Atlas Mara, αναλυτές αναμένουν ότι η Νέα Υόρκη θα επωφεληθεί σημαντικά εις βάρος του Λονδίνου.
Οι δηλώσεις του πάντως έρχονται σε πλήρη αντίθεση με αυτές ενός από τους διαδόχους του στο τιμόνι της Barclays, του Jes Staley, που είναι CEO της τράπεζας από το 2015 και δηλώνει  σίγουρος ότι το Λονδίνο θα παραμείνει χρηματοοικονομικό κέντρο και μετά το Brexit. Ωστόσο, ο ίδιος επέλεξε το Δουβλίνο για βάση της Barclays στην ΕΕ μετά την έξοδο της Βρετανίας...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.