Ο Βέλγος άσος μίλησε για τον Ολυμπιακό και το μέλλον του, στο πλαίσιο ων υποχρεώσεών του με την Εθνική του ομάδα...
"Ήθελα σαν τρελός να έρθω στον Ολυμπιακό. Κάναμε όλοι ό,τι μπορούσαμε. Ο πρόεδρος (σ.σ. Βαγγέλης Μαρινάκης) προσπάθησε να κάνει ό,τι ήταν δυνατό και ακόμα πιο πέρα. Αλλά η Έβερτον δεν ήθελε ούτε να ακούσει. Με μπλόκαραν!Είμαι πάρα πολύ θλιμμένος που δεν επέστρεψα σπίτι μου.
Εύχομαι ότι θα τα καταφέρω πολύ σύντομα να γυρίσω. Ευχαριστώ πάρα πολύ τον κόσμο. Για τα εκατοντάδες μηνύματα που μου έστειλαν. Και θέλω να ξέρουν ότι κι εγώ αγαπώ τον Ολυμπιακό όπως κι εκείνοι. Και ότι το μόνο σίγουρο είναι ότι αργά ή γρήγορα θα γυρίσω κοντά τους...", ήταν τα λόγια του Βέλγου άσου, που δείχνει με κάθε τρόπο ότι θέλει να επιστρέψει στον Ολυμπιακό για να παίξει μπάλα....
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.