Αναλυτικά η ανακοίνωσή του:
"Δυστυχώς δεν θα είμαι σε θέση να αγωνιστώ στα επόμενα τουρνουά, σε Πεκίνο και Σαγκάη, ενώ το πιο πιθανό είναι να μην είμαι ούτε στα δυο τελευταία τουρνουά της χρονιάς, σε Βιέννη και Παρίσι, εξαιτίας του τραυματισμού μου στο ισχίο, που με ταλαιπωρεί εδώ και λίγους μήνες.
Έχω δεχτεί συμβουλές από αρκετούς γιατρούς που ειδικεύονται στο ισχίο την τελευταία εβδομάδα και μαζί με την ομάδα μου πήραμε αυτή την απόφαση, που είναι η καλύτερη για να έχουμε μακροχρόνια αποτελέσματα.
Αν και ήταν μια άσχημη χρονιά για πολλούς λόγους για μένα, είμαι αισιόδοξος πως η θεραπεία σε συνδυασμό με την ξεκούραση, θα με επαναφέρουν στο καλύτερο επίπεδο ξανά και θα διεκδικήσω Grand Slam τίτλους την επόμενη σεζόν.
Θα ξεκινήσω το 2018 από το Μπρίσμπεϊν, όπου θα προετοιμαστώ για το Australian Open, ενώ ανυπομονώ να αγωνιστώ στη Γλασκώβη αργότερα φέτος, ενάντια στον Roger, για τη UNICEF UK και την Sunny-sid3up.
Έχω μια φανταστική ομάδα που δουλεύει μαζί για να με βοηθήσει κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας και εκτιμάω την υποστήριξη που έχω από όλους εσάς, σε αυτή τη δύσκολη περίοδο".
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.