“Ό,τι έγινε έγινε. Το θέμα είναι να δείξουμε το καλό μας πρόσωπο στο αυριανό παιχνίδι. Η Γαλλία ήταν πιο αθλητική από εμάς. Προσπαθήσαμε να παίξουμε με διάφορα σχήματα. Στην αρχή τους αφήσαμε να πάνε στα καλά σημεία τους. Αν τους ξαναπετύχουμε, δεν θα είναι το ίδιο παιχνίδι" είπε αρχικά ο Θανάσης Αντετοκούνμπο.
"Δεν έπρεπε να αργήσουμε να αντιδράσουμε τόσο πολύ στον αγώνα με τη Σλοβενία. Για πάρα πολλή ώρα όλα τα παιδιά παίξαμε σε θέσεις που δεν συνηθίζουμε να παίζουμε. Από το πρώτο λεπτό πρέπει να δείξουμε πάθος, ενέργεια και να μην περιμένουμε να αντιδράσουμε εμείς σε αυτούς, αλλά αυτοί σε εμάς".
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.