Τρίτη 19 Σεπτεμβρίου 2017

Αγωνία στο Χρηματιστήριο Αθηνών: Αντιδρούν οι τραπεζικές μετοχές

Αντιδρά η Αθήνα και με τις τραπεζικές μετοχές, ύστερα  από το τετραήμερο συνεχούς πίεσης. 


Ο Γενικός Δείκτης πέρασε σε θετικό έδαφος μετά το μεσημέρι καθώς κινείται στις 761 μονάδες σημειώνοντας άνοδο 0,31%.  

Η αντίδραση ήταν αναμενόμενη ύστερα από το άγριο σφυροκόπημα  των τελευταίων ημερών και την έντονη φημολογία σχετικά με τις κεφαλαιακές ανάγκες των τραπεζών. Υποστηρικτικές είναι και οι θέσεις του SSM για την Ελλάδα. Τελικώς, όπως αποδεικνύεται οι ζημιές θα είναι αντιμετωπίσιμες ενώ το πραγματικό πρόβλημα των ελληνικών τραπεζών είναι το γεγονός ότι, δεν έχουν ξεκινήσει τους πλειστηριασμούς. 
Κέρδη 4,03% για την μετοχή της Εθνικής Τράπεζας στα 0,283 ευρώ με 12,2 εκατ., τεμάχια. Άνοδος 3,96% για την Eurobank στα 0,761 ευρώ.  Άνοδος 1,13% για την Alpha bank στα 1,79 ευρώ. Με πτώση 1,71% η Τράπεζα Πειραιώς στα 3,44 ευρώ. Κέρδη 1% για τον ΟΠΑΠ στα 9,10 ευρώ. Κέρδη 0,59% για τον ΟΤΕ – μετά από έκθεση της Goldman Sachs με τιμή στόχο  τα 13,30 ευρώ. Πτώση 0,49% για την ΔΕΗ στα 2,04 ευρώ. Με πτώση 1,54% η Μπέλα στα 13,42 ευρώ. Οι συναλλαγές ανήλθαν στα 24,3 εκατ. ευρώ.                    

Πηγή: http://www.protothema.gr/economy/article/714767/hrimatistirio-athinon-oriaki-ptosi-me-auxisi-tzirou/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.