«Η επένδυση στο Ελληνικό θα γίνει. Χωρίς όμως να παρακάμπτονται οι θεσμοθετημένες διαδικασίες. Ούτε αυτές όμως να διαρκούν αενάως. Κάθε πλευρά πρέπει να κατανοήσει τις ανησυχίες της άλλης» σημείωσε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Γιάννης Δραγασάκης σε συνέντευξή του στο Πρώτο Πρόγραμμα της Ελληνικής Ραδιοφωνίας.
Ο κ. Δραγασάκης τόνισε ότι μπορεί να εφαρμοστεί στο μέλλον ένα λειτουργικό μοντέλο διαβούλευσης στο οποίο θα περιλαμβάνονται οι απόψεις και των ειδικών και των αρμοδίων αρχών ώστε να μην καθυστερούν τα έργα αλλά να κινούνται σε ένα πλαίσιο κανόνων.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.huffingtonpost.gr/2017/09/27/eidhseis-politikh-dragasakhs-h-ependysh-sto-ellhniko-8a-ginei-xwris-na-parakamptontai-diadikasies_n_18116392.html?utm_hp_ref=greece
(με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.