Η Γαλλία θα συνεχίσει να πιέζει για μια φιλόδοξη εφαρμογή της συμφωνίας του Eurogroup για το χρέος, αρκεί η ελληνική κυβέρνηση να τηρήσει τις δεσμεύσεις της για τις μεταρρυθμίσεις. Το μήνυμα αυτό στέλνει ο υπουργός Οικονομικών της Γαλλίας Μπρούνο Λεμέρ σε συνέντευξη στη Ναυτεμπορική, λίγες ώρες μετά την επίσκεψη της γαλλικής αντιπροσωπείας στην Αθήνα.
Στη συνέντευξη του ο Γάλλος αξιωματούχος μιλά για «τεράστια πρόοδο στην Ελλάδα τους τελευταίους μήνες», χαρακτηρίζει «θετικό πρώτο βήμα» την έκδοση κρατικού ομολόγου τον Ιούλιο και εκφράζει την πεποίθηση ότι η χώρα «μπορεί τελικά να δει το τέλος του τούνελ» για την έξοδο από τα προγράμματα προσαρμογής. Ωστόσο, τονίζει ότι «υπάρχει ακόμη πολύς δρόμος μπροστά - πολλοί άνεργοι και μια εύθραυστη ανάκαμψη - που σημαίνει ότι οι προσπάθειες πρέπει να συνεχιστούν». Αναφερόμενος στην παράμετρο του ΔΝΤ στο ευρωπαϊκό πλαίσιο οικονομικής διάσωσης, δήλωσε ότι θα είναι μεν «χρήσιμο να σκεφτούμε ξανά για τον συγκεκριμένο ρόλο διάφορων θεσμικών εταίρων» αλλά «για το μέλλον», με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το τρέχον ελληνικό πρόγραμμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.