Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου 2017

Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για την αντιμετώπιση της αδήλωτης και απλήρωτης εργασίας


Με την υπουργό Εργασίας, Έφη Αχτσιόγλου να επικρίνει την ΝΔ για την αρνητική ψήφο της επί της αρχής του νομοσχεδίου για την αντιμετώπιση της αδήλωτης, υποδηλωμένης και απλήρωτης εργασίας και την προστασία των εργαζόμενων και τον εισηγητή της αξιωματικής αντιπολίτευσης να κάνει λόγο για οπισθοχώρηση της κυβέρνησης στον πυρήνα του νομοθετήματος, το νομοσχέδιο του υπουργείου Εργασίας ψηφίστηκε από την Ολομέλεια.

Την αρχή του νομοσχεδίου, ψήφισαν τα κόμματα της συγκυβέρνησης (ο ΣΥΡΙΖΑ και οι ΑΝΕΛ), η ΝΔ και η ΧΑ καταψήφισαν, ενώ το ΚΚΕ, η Δημοκρατική Συμπαράταξη, το Ποτάμι και η Ένωση Κεντρώων δήλωσαν «παρών».

Κατά την ψηφοφορία, ωστόσο, επί των άρθρων του νομοσχεδίου, τα κόμματα της Αντιπολίτευσης στήριξαν με θετική ψήφο σειρά διατάξεων, που αφορούν στην αντιμετώπιση της απλήρωτης και αδήλωτης εργασίας, όπως και ρυθμίσεις για την επέκταση των δικαιωμάτων των ΑΜΕΑ.




Περισσότερα στο http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=632660&catID=1

Πηγή: ΑΠΕ- ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.