Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2017

Μητσοτάκης προς Καμμένο: Το θεωρείτε φυσιολογικό να παρεμβαίνετε στο έργο της Δικαιοσύνης;

Μητσοτάκης προς Καμμένο: Το θεωρείτε φυσιολογικό να παρεμβαίνετε στο έργο της Δικαιοσύνης;

«Mας είπε αν έχουμε άντερα να κάνουμε πρόταση μομφής ή προανακριτική. Του επιστρέφουμε την πρόκληση! Αν αισθάνεται καθαρός, να ζητήσει ο ίδιος o κ. Καμμένος εξεταστική επιτροπή για να φωτιστεί κάθε πτυχή της σκοτεινής υπόθεσης. Γιατί δεν το κάνει;» είπε ο πρόεδρος της ΝΔ

«Η συζήτηση ξεκίνησε στις 11:20 και έως τώρα τρεις ώρες και 10 λεπτά και ο υπουργός Εθνικής Άμυνας έχει εισέλθει στην αίθουσα για λίγα λεπτά. Το επισημαίνω γιατί είναι παράδοξο να εγκαλείται ο υπουργός και να ζητείται εξεταστική και να μην βρίσκεται στην αίθουσα» τόνισε ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης σχολιάζοντας την απουσία του Πάνου Καμμένου από την κοινοβουλευτική συζήτηση για τα τηλεφωνήματα που είχε ο πρόεδρος των ΑΝΕΛ με τον ισοβίτη Μάκη Γιαννουσάκη για την υπόθεση του Noor-1.


«Με την πρόταση για σύσταση εξεταστικής η ΝΔ θέτει ένα αυτονόητο ζήτημα. Αυτονόητο πολιτικά, θεσμικά και ηθικά. Μιλάμε για μια υπόθεση για την οποία προκύπτουν σοβαρές ενδείξεις υπέρβασης αρμοδιότητας και της αρχής διάκρισης εξουσιών, κατάχρησης εξουσίας με χειραγώγηση δικαιοσύνης για εξυπηρέτηση σκοτεινών επιχειρηματικών και άλλων επιδιώξεων» επισήμανε ο κ. Μητσοτάκης και πρόσθεσε: «Ζητούμε να μην μείνει τίποτα χωρίς διερεύνηση. Να ελεγχθούν σε βάθος πρακτικές θεσμικά απαράδεκτες και επικίνδυνες. Να μην κακοποιηθούν δημοκρατικές λειτουργίες για χάρη αμφιλεγόμενων ενδοκυβερνητικών ισορροπιών».

  «Η κυβερνητική πλειοψηφία έχει τοποθετηθεί απέναντι στο αυτονόητο. Προτιμά συσκότιση από διερεύνηση. Προτιμά την καρέκλα εξουσίας από την προστασία κύρους θεσμών. Προτιμά να υπερασπιστεί πολιτική συμπαιγνία μεταξύ ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ. Συμπαιγνία με κόστος για την κοινωνία και ορίζοντα που υπερβαίνει την τετραετία» τόνισε ο κ. Μητσοτάκης.

«Φάνηκε πρόσφατα με την τροπολογία που απέσυρε ο κ. Κοντονής. Το έκανε όταν διαπίστωσε ότι θα καταψήφιζαν οι ΑΝΕΛ και τα υπόλοιπα κόμματα για να αποδείξουν την πολιτική ευτέλεια της πλειοψηφίας» είπε ο πρόεδρος της ΝΔ αναφερόμενος στην τροπολογία του υπουργείου Δικαιοσύνης που άνοιγε τον δρόμο για την αναγνώριση της τουρκικής ένωσης Ξάνθης.



Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/politics/article/716629/mitsotakis-pros-kammeno-to-theoreite-fusiologiko-na-paremvainete-sto-ergo-tis-dikaiosunis/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.