Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου 2017

Με τα χέρια του έβγαλε τα μάτια του – Γκέλα για τον Ολυμπιακό στην Ξάνθη πριν την Σπόρτινγκ

Με τα χέρια του έβγαλε τα μάτια του – Γκέλα για τον Ολυμπιακό στην Ξάνθη πριν την Σπόρτινγκ!
Ο Ολυμπιακός αν και προηγήθηκε με τον Ένγκελς και έχασε πολλές κλασικές ευκαιρίες, έμεινε στο 1-1 στην Ξάνθη, με τον Λισγάρα να… κλέβει τους δύο βαθμούς. Μοιραίοι Τζούρτζεβιτς – Σεμπά!

Την πρώτη απώλεια βαθμών στο φετινό πρωτάθλημα είχε ο Ολυμπιακός, καθώς σε ένα πολύ ωραίο ματς έμεινε στο 1-1 στα Πηγάδια με την Ξάνθη, στα πλαίσια της τρίτης αγωνιστικής. Οι Πειραιώτες προηγήθηκαν μόλις στο 12’ με κεφαλιά του Ένγκελς, μετά από κόρνερ του Σεμπά, όμως ο Λισγάρας στο 43’ έφερε το ματς στα ίσια, πάλι με κεφαλιά και… βοήθεια του Καπίνο που έκανε λάθος εκτίμηση της φάσης.

Ο Έλληνας πορτιέρο πάντως νωρίτερα είχε δύο καλές αποκρούσεις, ενώ οι Τζούρτζεβιτς, Φορτούνης και Σεμπά, είχαν χάσει κλασικές ευκαιρίες στο 1-0 για να… τελειώσουν το ματς από πολύ νωρίς.






Περισσότερα στο  http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/417873/me-ta-xeria-toy-ebgale-ta-matia-toy-–-gkela-gia-ton-olympiako-stin-ksanthi-prin-tin-sportingk

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.