Στο 0-0 έμειναν οι δυο ομάδες, με τους Ακρίτες να αποτυγχάνουν να νικήσουν για 3ο σερί ματς και τους Αρκάδες να παραμένουν χωρίς τρίποντο μετά από 5 αγωνιστικές!
Σε ένα μέτριο ποιοτικά παιχνίδι, Ξάνθη και Αστέρας Τρίπολης περιορίστηκαν στο 0-0. Το ματς είχε ελάχιστες ευκαιρίες, η κορυφαία εκ των οποίων ανήκει στην Ξάνθη, που είχε «διπλή» ευκαιρία (στο 56’), ενώ ο Αστέρας έφτασε κοντά στο γκολ με ωραίο σουτ του Τσιλιανίδη στο 62’.
Περισσότερα στο http://sportdog.gr/sports/podosfairo/article/414021/nikh-hellip-agnoeitai-gia-ksanthh-kai-astera
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.