Ατασθαλίες βάσει σχεδίου έχει εντοπίσει στον ΟΑΣΘ ο πρόεδρος του Οργανισμού Στέλιος Παππάς, όπως ανέφερε ο ίδιος μιλώντας στον ΣΚΑΪ.
Όπως είπε, από τα πρώτα στοιχεία προκύπτει πως «ο Οργανισμός ήταν "μέσα" και οι μέτοχοι "κονόμαγαν"».
Ενημέρωση με μια ματιά
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.