Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου 2017

Δραγασάκης: Έκαναν την Ελλάδα πειραματόζωο – Είμαστε σε τροχιά ανάπτυξης, αλλά χρειαζόμαστε χρόνο

Σε εφ' όλης της ύλης συνέντευξη στην Süddeutsche Zeitung ο Γιάννης Δραγασάκης, αντιπρόεδρος της ελληνικής κυβέρνησης, δηλώνει ότι παρά τις προόδους στην μεταρρύθμιση του δημοσίου «υπάρχει ακόμα πολύ δουλειά μπροστά μας». 
Αναφερόμενος στην αντιμετώπιση της κρίσης ο αντιπρόεδρος τονίζει ότι «η Ελλάδα βρίσκεται πάλι σε τροχιά ανάπτυξης. Θα χρειαστεί ωστόσο πολύς χρόνος έως ότου δοθεί λύση στα διαρθρωτικά προβλήματα». 
Στο ερώτημα αν θεωρεί ακόμα λάθος την επιβολή πολιτικής λιτότητας ο Γ. Δραγασάκης απαντά: «Ήταν απαραίτητο να υποβληθεί η Ελλάδα σε μια τέτοια δοκιμασία, να της ζητηθούν τόσες θυσίες; Το ερώτημα θα μας απασχολεί για πολύ ακόμα. Πιστεύω ότι υπήρχαν άλλες δυνατότητες. Δεν θα αποφεύγαμε τη λιτότητα. Θα μπορούσε ωστόσο να αποτραπεί μια τόσο βαθιά ύφεση μετά το ξέσπασμα της κρίσης».

Διαβάστε περισσότερα στο http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=633590&catID=1

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.