Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2017

Έφτασαν στο κέντρο της Αθήνας οι μεταλλωρύχοι

Έφτασαν στο κέντρο της Αθήνας οι μεταλλωρύχοι
Στη συμβολή της Βασιλίσσης Σοφίας με την οδό Ηρώδου Αττικού έφτασαν οι μεταλλωρύχοι. Στόχος τους είναι να φτάσουν στο Μαξίμου, ο δρόμος όμως είναι κλεισμένος με κλούβες.

Το κέντρο της Αθήνας είναι αποκλεισμένο και η κυκλοφορία των οχημάτων γίνεται με 
μεγάλη δυσκολία στο σημείο αυτό.

Οι μεταλλωρύχοι διαδήλωναν από νωρίς το πρωί έξω από το υπουργείο Περιβάλλοντος, ζητώντας να διασφαλιστούν οι θέσεις εργασίας τους. Αντιπροσωπεία τους είχε συνάντηση με τον γραμματέα του υπουργείου.





Βίντεο: Γιάννης Κέμμος

http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/2843276/eftasan-sto-kentro-tis-athinas-i-metallorichi

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.