Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2017

Μήνυση από τους Δημάρχους Γλυφάδας και Αλίμου για τη θαλάσσια ρύπανση


Μηνυτήρια αναφορά κατά παντός υπευθύνου κατέθεσαν σήμερα από κοινού, ο Δήμαρχος Γλυφάδας, Γιώργος Παπανικολάου και ο Δήμαρχος Αλίμου, Ανδρέας Κονδύλης σχετικά με τη θαλάσσια ρύπανση και όλες τις προεκτάσεις της.

«Σε κάθε περίπτωση πρέπει να σημειωθεί ότι ο χειρισμός της συγκεκριμένης κρίσης εγείρει επιπλέον ερωτήματα αναφορικά με πράξεις ή παραλείψεις στελεχών της κρατικής μηχανής ή και ιδιωτών οι οποίοι εκλήθησαν να διαχειριστούν την κατάσταση και να πετύχουν την αποτροπή της επέκτασης της ρύπανσης των υδάτων, πράξεις και παραλείψεις οι οποίες πρέπει να διερευνηθούν, δεδομένου του ότι η επέκταση της ρύπανσης σε μία τεράστια γεωγραφικά περιοχή καταδεικνύει ότι δεν ελήφθησαν τα αναγκαία μέτρα για την αποτροπή -ή έστω τον περιορισμό- της ρύπανσης», σημειώνουν μεταξύ άλλων.

Οι δύο δήμαρχοι παραθέτουν και φωτογραφίες από την επιχείρηση καθαρισμού των ακτών της Γλυφάδας.




Περισσότερα στο http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=634512&catID=3

Πηγή: enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.