Σε... αναμμένα κάρβουνα κάθονται στο Λιμάνι μετά τη βαριά τιμωρία της ΑΕΚ.
Αν και θεωρητικά θα έπρεπε η είδηση για την τιμωρία της έδρας της ΑΕΚ στο πρωτάθλημα να φέρει χαρά στον κόσμο του Ολυμπιακού, στην πραγματικότητα οι Ερυθρόλευκοι αυτή τη στιγμή κάθονται σε... αναμμένα κάρβουνα, αγωνιώντας σοβαρά και «πονοκεφαλιάζοντας».
Ο... πέλεκυς της δικαιοσύνης έπεσε βαρύς επάνω στο κεφάλι της Ενωσης, που μεταξύ άλλων θα υποχρεωθεί να παίξει χωρίς τον κόσμο της στο ντέρμπι του πρωταθλήματος με τον ΠΑΟΚ κι αυτό είναι κάτι που προξενεί πολλούς... συνειρμούς στον κόσμο του Ολυμπιακού ενόψει του ματς με τον Ατρόμητο, την Κυριακή το μεσημέρι στο Φάληρο.
Οι οπαδοί του Ολυμπιακού δεν κρύβουν ότι φοβούνται προβοκάτσια και ήδη έχει ξεκινήσει εκστρατεία ανάμεσα στους οργανωμένους, ώστε ο καθένας να επιτηρεί τον διπλανό του και να μην ανάψει την Κυριακή στις εξέδρες ούτε μία φωτοβολίδα, που θα μπορούσε να βάλει σε μεγάλους μπελάδες τους Ερυθρολεύκους ενόψει του επερχόμενου ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ, στις 22 Οκτωβρίου.
«Μας την έχουν στημένη και ψάχνουν αφορμή να μας τιμωρήσουν ακόμα κι αν ανάψει... αναπτήρας! Γι' αυτό χρειάζεται προσοχή για να μην κάνουμε το χατίρι κανενός», είναι η σαφής οδηγία που δίνεται από την Παρασκευή στις τάξεις των οργανωμένων οπαδών του Ολυμπιακού, που δεν κρύβουν τους φόβους τους για την ύπαρξη κέντρων, που θέλουν να δουν άδειο το «Γ. Καραϊσκάκης» στο ντέρμπι με τον Δικέφαλο του Βορρά.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.