«Άστοχη η δήλωση συνεργάτη μου περί λογοπαίγνιου» - Τον αφήνει έκθετο και ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος: «Η ευθύνη είναι του υπουργού Ναυτιλίας» - Κουρουμπλής - Δεν καθυστερήσαμε, να ζητήσουν συγγνώμη, τα ρεύματα φταίνε για τη ρύπανση...
«Είπα, το εννοώ και το πιστεύω, ότι όλοι οι υπουργοί, οι παραιτήσεις μας είναι πάντα στη διάθεση του πρωθυπουργού και για μένα προσωπικά είναι μια στάση που ξεκινάει από την ανατροπή της κυβέρνησης Γεωργίου Παπανδρέου, όπου ο βασιλιάς δεν επέτρεπε στον πρωθυπουργό να βάλει τους υπουργούς που ήθελε. Θεωρώ ότι όλοι έχουμε αυτή τη δέσμευση προς τον πρωθυπουργό» είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Παναγιώτης Κουρουμπλής.Σε συνέντευξη που παραχώρησε ο υπουργός Ναυτιλίας για το θέμα της πετρελαιοκηλίδας από το Αγία Ζώνη ΙΙ, υπερασπίστηκε τους χειρισμούς του και επισήμανε ότι η κινητοποίηση του μηχανισμού ήταν άμεση και... αποτελεσματική.
Μάλιστα, ο κ. Κουρουμπλής έριξε την ευθύνη για την πετρελαιοκηλίδα στα... θαλάσσια ρεύματα, όταν όλοι οι επιστήμονες τονίζουν ότι η πετρελαιοκηλίδα μετακινείται στην επιφάνεια της θάλασσας, αναλόγως της διεύθυνσης των ανέμων!
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/greece/article/713561/live-auti-tin-ora-i-sunedeuxi-kouroubli-gia-tin-petrelaiokilida/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.