Μερικά λεπτά αργότερα, ήρθε η απάντηση δια στόματος Ιωάννη Παπαπέτρου. Πάλι στην κάμερα της ΕΡΤ. "Αυτά δεν υπάρχουν, συγγνώμη κιόλας! Αυτά δεν υπάρχουν όταν είσαι σε μια ομάδα. Δε νομίζω ότι υπάρχει κάποιος που δεν θέλει να είναι εδώ. Κι είναι πολύ άσχημο να βγάζεις το δάχτυλο και να υποδεικνύεις κάποια άτομα. Δεν παίζουμε τένις, είναι ομαδικό το άθλημα. Τώρα δεν μπορούμε να κλάψουμε, αύριο παίζουμε την πρόκριση. Μην ξεχνάμε τι έχει γίνει στην ιστορία, πολλές ομάδες πάνε χάλια στα γκρουπ και μετά κερδίζουν στα νοκ άουτ. Θέλουμε να κερδίσουμε αύριο", τόνισε χαρακτηριστικά.
Δείτε την αντίδραση του Ιωάννη Παπαπέτρου σε VIDEO:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.