«Το όραμά μου είναι η Ελλάδα να ξαναπατήσει στα πόδια της. Να γίνει μια κοινωνία με ευημερία, ασφάλεια, δικαιοσύνη, με ανταγωνιστικό ιδιωτικό τομέα και λειτουργικό Κράτος». Αυτό υπογράμμισε ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Κυριάκος Μητσοτάκης, σε συνάντηση που είχε, σήμερα, Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου, με εκπροσώπους επιστημονικών φορέων και μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας, στη Θεσσαλονίκη.
«Έχω», είπε ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, «μια υποχρέωση να είμαι πολύ συγκεκριμένος και τεκμηριωμένος στον προγραμματικό μου λόγο. Να μην υπόσχομαι πράγματα που δεν μπορώ να κάνω. Για αυτό το λόγο, επενδύουμε τόσο χρόνο και τόση προσπάθεια για να συζητάμε με τους καθ’ ύλην αρμόδιους και γνώστες των αντικειμένων για να μπορούμε κι εμείς να διαμορφώσουμε το πρόγραμμά μας... Μεταξύ της αλήθειας – όσο σκληρή κι αν είναι – και της ψεύτικης ελπίδας, επιλέγω πάντα το πρώτο. Πιστεύω ότι αυτό ζητούν οι πολίτες από εμάς. Και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε, όχι μόνο μέχρι την Διεθνή Έκθεση της Θεσσαλονίκης αλλά, κυρίως, μετά».
Περισσότερα στο http://www.huffingtonpost.gr/2017/09/04/politiki-mitsotakis-i-ellada-na-ginei-mia-koinonia-me-antagonistiko-idiotiko-tomea_n_17908430.html?utm_hp_ref=greece#
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.