Κυριακή 3 Σεπτεμβρίου 2017

Παυλόπουλος: Οι πυροσβέστες αξίζουν τον σεβασμό μας


Έμμεση απάντηση στον υπουργό Προστασίας του Πολίτη Νίκο Τόσκα για τον χαρακτηρισμό «στρεβλό μηχανισμό» που χρησιμοποίησε για την πυροσβεστική έδωσε την Κυριακή ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Προκόπης Παυλόπουλος.
«Και μόνον ο αγώνας των στελεχών του Πυροσβεστικού Σώματος κατά το φετεινό καλοκαίρι και η σύγκριση των επιδόσεών τους με τους συναδέλφους τους άλλων Χωρών κυρίως του Ευρωπαϊκού Νότου, αρκεί για να καταδείξει ότι πρέπει να έχουν τον σεβασμό και την ευγνωμοσύνη όλων μας» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Παυλόπουλος στον χαιρετισμό του στην εκδήλωση μνήμης για τον εθελοντή πυροσβέστη ανθυποσμηναγό Βασίλη Φιλίππου ο οποίος πριν από δέκα χρόνια έχασε τη ζωή του κατά τη διάρκεια κατάσβεσης φωτιάς στα Καλύβια.
«Από τούτο τον ιερό τόπο και στην μνήμη του Εθελοντή Πυροσβέστη Ανθυποσμηναγού Βασιλείου Φιλίππου εκφράζω, εκ μέρους της Πολιτείας, προς το Πυροσβεστικό Σώμα αυτό τον σεβασμό και αυτή την ευγνωμοσύνη, έχοντας την πεποίθηση ότι διερμηνεύω τα συναισθήματα όλων μας» κατέληξε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας.
Στην ίδια εκδήλωση ήταν παρών και ο Νίκος Τόσκας ο οποίος στο δικό του χαιρετισμό, όπως μετέδωσε η ΕΡΤ, εκθείασε τον απλό πυροσβέστη επιμένοντας ότι χρειάζεται συνεχής εκπαίδευση και εξειδίκευση και εξηγώντας ότι αυτό ήταν το νόημα των όσων είπε στη Βουλή και προκάλεσαν την οργή των πυροσβεστών και πολιτική θύελλα.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.