Για το τι θα έκανε εάν ήταν στην θέση του Κουρουμπλή, εάν θα είχε παραιτηθεί ή όχι, κλήθηκε να απαντήσει ο κ. Κατρούγκαλος, από τον Γιώργο Τράγκα στην εκπομπή του «Εν Αθήναις», στα Παραπολιτικά 90,1 FM.
«Εξαρτάται από το πόσο θα θεωρούσα ότι έχω υποκειμενική ευθύνη. Θεωρώ ότι και την παραμικρή αίσθηση αν είχα ότι έχω ευθύνη, πράγματι» σημείωσε ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών.
Ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών, ενώ εξέφρασε ξεκάθαρα τη θέση του περί ευθυνών στη συγκεκριμένη περίπτωση του υπουργού Ναυτιλίας και στο θέμα του Σαρωνικού, ωστόσο δεν θέλησε να σχολιάσει περαιτέρω τη στάση του Παναγιώτη Κουρουμπλή.
Περισσότερα στο http://www.crashonline.gr/κατρουγκαλοσ-για-σαρωνικο-αν-θεωρούσ/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.