Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2017

Είπε μεγάλη κουβέντα ο Χάσι! «Μπήκαμε σαν να παίζαμε στο πρωτάθλημα»

Είπε μεγάλη κουβέντα ο Χάσι! «Μπήκαμε σαν να παίζαμε στο πρωτάθλημα»
Με... ελληνική νοοτροπία μπήκε στο ματς με τη Σπόρτινγκ ο Ολυμπιακός, σύμφωνα με τον Κοσοβάρο τεχνικό, ο οποίος παραδέχτηκε, ότι η εικόνα του δεν θύμισε Τσάμπιονς Λιγκ.

Αναλυτικά όσα είπε ο τεχνικός του Ολυμπιακού στην κάμερα του Cosmote TV: «Πρώτα απ΄ όλα το πρώτο γκολ στο πρώτο λεπτό. Η ομάδα έχασε την αυτοπεποίθησή της. Σε αυτό το επίπεδο πρέπει να είσαι συγκεντρωμένος σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Τα πράγματα στο Τσάμπιονς Λιγκ είναι διαφορετικά απ΄ ότι στο πρωτάθλημα. Εμείς μπήκαμε σαν να παίζαμε στο πρωτάθλημα. Όλα τα γκολ που έβαλε η Σπόρτινγκ ήταν από αντεπιθέσεις».

Για το αν θα άλλαζε κάτι στην τακτική του: «Αυτό είναι εύκολο. Εμείς αλλάξαμε κατά τη διάρκεια του αγώνα. Το δεύτερο ημίχρονο δεν έχει καμία σχέση με το πρώτο. Ο κόσμος μπορεί να νόμιζε πως θα δεχόμασταν πέντε και έξι γκολ, αλλά καταφέραμε να μειώσουμε και αν είχαμε κι άλλο χρόνο ίσως να πετυχαίναμε κι άλλο γκολ».
Για την συνέχεια του ομίλου: «Είναι πολύ νωρίς. Έχουμε πολλά ματς να παίξουμε. Πρέπει να μάθουμε από το σημερινό παιχνίδι και ήταν δύσκολο να παίξουμε από την αρχή σε τοπ επίπεδο».


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.